Teknisk service

Laguna Produkters mål innen service og teknisk assistanse
Vi har som mål at du som kunde skal være glad at du valgt Laguna Produkter AS som din samarbeidspartner. En viktig del av vårt konsept er service og oppfølging av maskiner. Skulle problemet være ute så har vi teknisk supportlinje, som vil være behjelpelig med feildiagnostisering og rettledning for oppstart av maskinen igjen. Skulle man ha behov for reservedeler, så er det ivaretatt igjennom vårt delelager, og delene kan raskt sendes ut til deg som kunde.

 

Våre teknikere er sertifiserte
Våre teknikere er sertifiserte til å håndtere reperasjoner og service på maskinene i fra Sencotel. De gjennomgår årlige opplæringsprogrammer og gjennomfører også årlige prøver, som ivaretar kompetansen. Derfor kan du være trygg på at maskinen din er de beste hender i forbindelse med reparasjon eller service.


Ønsker du service?

Har du behov for service på din BrainCooler maskin, lønner det seg å bestille en gjennomgang.
Vi tilbyr 2 servicepakker:

Service pakke 1

Denne pakken egner seg best for dem som har maskinservice innenfor en 2 årsperiode. Dette er da en oppfølging av forrige serivce.
Pris kr 1.620,- eks moms (inkl oppmøte)

Service pakke 2

Denne pakken egner seg best for dem som ikke har hatt maskinservice på en god stund. (2-5 år) Anbefales på det sterkeste, da maskinen får en grundig gjennomgang, samt skifting av tappepakkninger og smøring av diverse deler.
Pris kr 1.990,- eks moms (inkl oppmøte)

Behov for support fra oss?

Ring oss på tlf 33 07 85 01 og velg alternativ 2, da kommer du rett til teknisk avdeling. I perioder er det mange som ringer oss, vi ringer tilbake så fort vi har mulighet. Eller du kan sende oss en epost til info@lagunaprodukter.no

 

Påminnelse fra teknikerne
Vår tekniske avdeling melder at et større antall henvendelser gjelder slush maskinenes filter. Det henstilles til rengjøring av dette filteret. Våre teknikere er stadig ute og reparerer maskiner som har sluttet å virke fordi de ikke får ”puste”. Vi gir også ofte telefonsupport om samme sak. Filteret befinner seg på maskinens venstre side (sett forfra) og må børstes rent hver fjortende dag.